Hoogste score voor BDUmedia

BARNEVELD - ,,Ik ben heel erg trots op deze uitslag.'' Uitgever Wiljo Klein Wolterink, die onder meer de huis-aan-huisbladen van BDUmedia in zijn portefeuille heeft, reageert opgetogen op de jaarlijkse kerstrapportage van Adformatie. Daarin komen de bladen van BDUmedia, waaronder deze krant, in drie categorieën landelijk als beste uit de bus. BDUmedia scoorde de afgelopen jaren vaker hoog in de kerstrapportage van het gezaghebbende vakblad Adformatie. ,,Maar nooit zo hoog als dit jaar'', aldus Klein Wolterink. Adformatie -vakblad voor professionals in de marketing en media- onderzoekt jaarlijks de waardering van adverteerders en mediaplanners voor de huis-aan-huisbladen waarin ze communiceren. Het is dit jaar voor het eerst dat de uitgaven van het Barneveldse BDUmedia in beide categorieën als beste uit de bus komen. Dat betekent automatisch dat de BDU óók in de totalen de eerste plaats bezet.BDUmedia, dat dit jaar 143 jaar bestaat, geeft in Midden-Nederland meer dan 30 lokale nieuwsmedia uit, zowel op papier als digitaal. Met die mix van online en offline-kanalen worden de lezers optimaal en op maat voorzien van al het lokale nieuws. Ondernemers kunnen diezelfde kanalen benutten voor effectieve communicatie met lokale doelgroepen.Het verspreidingsgebied omvat in grote lijnen de Achterhoek, de Veluwe, de Gelderse Vallei, Oost-Utrecht, de Betuwe, Alblasserwaard en de Haarlemmermeer. De uitgaven van BDUmedia bereiken wekelijks ongeveer drie miljoen lezers.,,Onze media-adviseurs zijn overigens niet langer alleen op pad om advertentiemillimeters op papier of digitaal te verkopen'', aldus Uitgever Klein Wolterink. ,,Binnen het project 'Lokaal & Doelgericht' willen we onze klanten op alle mogelijke manieren helpen om met doelgroepen te communiceren. Of dat nou te maken heeft met het optimaliseren van de vindbaarheid van sites of het bouwen van een webshop. Soms komt daar zelfs geen advertentiemillimeter meer aan te pas.''